Αρθρογραφία

Η θεία Λειτουργία των Προηγιασμένων Δώρων δεν είναι ακριβώς θεία λειτουργία

Η θεία Λειτουργία των Προηγιασμένων Δώρων δεν είναι ακριβώς θεία λειτουργία. Είναι εσπερινή Ακολουθία η οποία απολήγει στη θεία Κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού,τα οποία, απο την προηγούμενη θεία Λειτουργία, φυλάσσονται στο επί της Αγίας Τραπέζης, Άγιο Αρτοφόριο. Καθ’ όλο τον χρόνο, ιδιαιτέρως όμως σε περιόδους νηστείας, (όπως η Αγία και Μεγάλη […]

Συντάκτης: Ομάδα ΙΜΑΝΓ

Η θεία Λειτουργία των Προηγιασμένων Δώρων δεν είναι ακριβώς θεία λειτουργία.

Είναι εσπερινή Ακολουθία η οποία απολήγει στη θεία Κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού,τα οποία, απο την προηγούμενη θεία Λειτουργία, φυλάσσονται στο επί της Αγίας Τραπέζης, Άγιο Αρτοφόριο.

Καθ’ όλο τον χρόνο, ιδιαιτέρως όμως σε περιόδους νηστείας, (όπως η Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή), η θεία Κοινωνία είναι απαραίτητη, καθώς αποτελεί τον στόχο της πνευματικής μας προσπάθειας.

Η άσκηση της Ορθόδοξης Εκκλησίας δεν κατατείνει στην ηθική αναβάθμιση του ανθρώπου, όπως συμβαίνει σε θρησκείες του κόσμου, αλλά στην ένωση με τον Χριστό.

Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά της Εκκλησίας με τις θρησκείες.

Στις θρησκείες του κόσμου ο «θεός» εμπεριέχεται σε μία ιδέα, είναι μία φαντασία, μία σκέψη, αποτελεί ανθρώπινη επινόηση.

Στην Εκκλησία ο Θεάνθρωπος Κύριος αυτοαποκαλύφθηκε, είναι Πρόσωπο μεθεκτό και μετέχεται απο τον άνθρωπο, καθώς Τον κοινωνεί κι ενώνεται πραγματικά μαζί Του κι έτσι θεοποιείται!